Winkelmand

Bevat 0 producten
Totaal: € 0

Zoeken


Veelgestelde vragen menu

Bekijk de vragen over:

Overzicht van veelgestelde vragen

Bekijk hier de meestgestelde vragen binnen het door u gekozen onderwerp. Andere onderwerpen kunt u in de linkerkolom kiezen.

Toolworld orders

  1. Kan ik een artikel retour sturen?
    Heeft u iets besteld maar bent u niet tevreden? Dan kunt u uw bestelling zonder opgave van reden binnen 14 dagen in de originele verpakking retourneren. Wij vragen u wel om dan de verzendkosten voor uw rekening te nemen. U kunt dit doen bij het postkantoor of een transportbedrijf bij u in de buurt. Is het pakket te groot voor het postkantoor en kunt u geen transport bedrijf vinden, dan kunnen wij de goederen laten afhalen. Daarvoor kunt u hier klikken om de aanvraag in te dienen middels ons contactformulier.
  2. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
    Op het moment dat uw order is geplaatst ondernemen wij aktie om uw goederen te verzamelen en verzendklaar te maken. U kunt ons dan telefonisch op de hoogte brengen dat u uw order wilt annuleren. Nadat onze transporteur de goederen heeft ingeladen is het niet meer mogelijk te annuleren.
  3. Wat is de levertijd?
    Ons uitgangspunt is vandaag besteld, morgen in huis. Echter wel afhankelijk van de betalingsmethode. Voor leveringen via Ideal en op rekening is dit geen probleem. Vooruitbetalingen kunnen 1 a 2 dagen langer duren. Mocht er onverhoopt toch een voorraadverschil zijn opgetreden waardoor wij (gedeeltelijk) niet kunnen uitleveren zullen wij u tijdig in kennis stellen of een alternatief aanbieden.
  4. Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn standaard €4,95. Voor zware of grote producten hanteren wij speciale tarieven. U kun deze altijd vrijblijvend inzien door bij het product op "Bestel" te klikken. U gaat dan automatisch naar het winkelwagentje waarin u kunt zien hoeveel de verzendkosten zijn. Wilt u het product uit het winkelwagentje verwijderen, klikt u dan op het kruisje naast het desbetreffende product.